Антикорупційний комплаенс - досягнення відповідності діяльності організації, підприємства будь-якої форми власності антикорупційному законодавству (як в національному, так і в міжнародному аспектах); Для західних компаній, слово комплаенс давно стало звичним. Система комплаєнс (управління ризиками) впроваджена практично у всіх великих міжнародних компаніях. Причому перевірці піддаються не тільки співробітники компанії, але й внутрішня документація, підрядники, постачальники, партнери, які працюють з нею.
Переваги впровадження комплаес-системи на підприємствах:
- попередженню ризиків недотримання вимог регуляторів
- попередженню фінансових втрат, банкрутства та санкцій
- налагодженю системи виявлення та запобіганню фактам корупції, шахрайства та зловживань
- підвищенню ефективності роботи компанії
- спрощенню процедури угод з іноземними партнерами
- підвищенню вартості компанії, її конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості
- збереженню та розвитку ділової репутації компаній як вУкраїні, так і за кордоном
Таким чином, комплаєнс-система є ефективним інструментом з управління ризиками та дозволяє уникнути несприятливих наслідків як для компанії, так і для керівництва.
Юристи Dmitrievs & Partners мають значний досвід у впровадженні комплаєнс-програм, пройшли спеціалізовані тренінги та курси та зможуть професійно надати наступні послуги:
- розробку, впровадження, супровід комплаєнс-системи на підприємстві
- антикорупційний аудит клієнтів та їх контрагентів
- проведення внутрішніх розслідувань порушень антикорупційного законодавства та корпоративних політик компанії
- аналіз корупційних ризиків та рекомендації щодо їх усунення
- проведення тренінгів для персоналу щодо антикорупційного законодавства та внутрішніх політик компаній
- представництво інтересів при розслідуванні порушень в сфері комплаєнс
- створення системи інформування про комплаєнс-інциденти
- надання послуг з аутсорсингу функції комплаєнс.